2010. október 31., vasárnap

Csak azért hogy..

...hogy ezt leírhassam, kiadhassam indítottam egy blogot. Jó kis ötlet ez. Találkozok random egy emberrel a vonaton, és amiért mély nyomot hagyott bennem írok róla pár sort. vajon elég ez nekem? és neki? Vajon gondolt rám miután leszálltam a vonatról? 
Minden bizonnyal nem :) De engem megfogott, és nem nyugszom, amíg legalább egy nevet meg nem tudok :) Olvassátok a blogját, és ha ismerős a firma, hát jelezzétek ;) messziretekinto@gmail.com
http://rougeest.blogspot.com/ ez az ő blogja O.o (is..)

Viasz nélkül: MT

3 megjegyzés:

  1. Én ismerem. Nagyon jófej srác, akit elég sokat büntet az élet. Újabban kicsit jobban magába fordult. (sajnos) nehezen nyílik mostanában meg másoknak. A gondolkodása, és felfogása merőben eredeti és utánozhatatlan. hihetetlen logikus, csak néha a lépéseit felejti el közölni, néha bosszantóan nagy a lexikális tudása. Viszont a rossz tulajdonságai közé tartozik, hogy nem tud kezdeményezni (érzelmi téren), olykor számító,szinte csak feketében jár (vagy elegáns cuccokban) és ha megsértik, akkor a bosszúért mindent megtesz úgy, hogy senki nem jön rá, hogy ő volt. Szereti a feladványokat. Én az egyik legjobb barátomnak tartom, hiszen hozzá hasonló személyiséggel még soha nem találkoztam. Egyedi, és utánozhatatlan.Ráadásul szerintem egy remek költő.

    John

    VálaszTörlés
  2. Most nincsen senkije, de az előző barátnője nagyon kibaszott vele.

    John

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen kedves legjobb barát :nem felejtem el meghálálni a segítséget :)

    VálaszTörlés