2012. január 19., csütörtök

Épphogycsak élni

Kicsit szétdaraboltam magam. WT itt, VK ott, DVG a hátam közepén. Kergetem a farkam, de közben mégis boldog vagyok. Azt csinálom, amit szeretek. Szervezek. A Vöröskereszttel tegnap voltunk műsort adni a fogyatékos otthonban, és öregek otthonába. Az öregek otthonában egyértelmű sikert arattunk. Az öregek nagyon meghatódtak... a fogyatékos otthont is sikerként élem meg. Noha Juliska néni állapota rosszabbodik, és nem ismer meg... az ápoló szerint, már nem is fog. Azért odaadtam neki kicsit megkésve a karácsonyi ajándékát. Egy Grimm kötetet kapott. Remélem lesz, aki majd felolvas neki belőle.
Ma Wing Tsun bemutatón voltam. Szigorúan munka ügyben. A DVG újságírójaként. Vittem magammal egy riportert, és egy fotóst. Meg voltam elégedve a munkájukkal. Mindennel. Ezek az emberek, akik a bemutatót tartották a barátaim. Nagyon rég óra. Holmi féltékeny, fenyegetőző excsitri nem fog tudni elrémíteni. De azért rosszul esik a fenyegetőzés, ezen az amúgy is lehangolt téli napon.
Nah mindegy. Az élet nem áll meg, én pedig holnap ismét nagy dolgokra vagyok hivatott. Egy kis nyugalom a mai estére:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése