2013. június 9., vasárnap

Szíve egy darabját a kávé mellé kínálja...

Tulajdonképpen azt hittem, hogy a szociális munkások öreg néniknek viszik ki az ebédet... utána sem jártam, holott az 5-ből az egyik helyen én is szociális munkát jelöltem meg. Valamennyire enged rálátást nyújtani a jó oldalára ennek a szakmának ez a blog: http://socialworkergyep.blogspot.hu . Majd olvassátok, szép olvasmányos. Költő barátunk szerkeszti, tehát nem is lehet másmilyen... mint olvasmányos! :)
Egy új sorozatot nézek. Az Erica világát. Elsőre nyálas lehet... de hogy valaki visszamenjen a múltba, és úgy döntsön újra, lehetőleg helyesen, ahogy azt akkor és ott nem tette.. csodás. Sűrűn szeretnék én is ilyesféle terapeutához járni.
Ha már a régi dolgoknál járunk:

Horváth Virág : Szőlőszem

1.

Szétosztja lapjaimat az élet,
Eltemeti szívemet az Éden-
kertbe menet az Isten...
földbe való.

Életem a Mester
megálmodta,
Széthúzta látóköröm:
A romba döntött, döghússzagú álmokat
az Isten csak kiválogatja, elássa...
földbe való.


2.

Isten még vár rám
Sarjadzik-e?
rám vár még,
Lesz-e virág?
még rám vár,
Hol a termés?

Türelme hatalmas.
Biztos magában,
bennem..
apró szőlőszem
a földbe való.




Napi csodálatos:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése