2010. november 10., szerda

Egyszer, kétszer.. háromszor? már talán négyszer is.. :)

Az egy kettő megvolt. Ma. Mármint találkozás. Esőben séta. kávézóban feszengés. Aber mondhatom, hogy ennél szebb feszengést még nem látott ember, mint amit én ott leműveltem. Nem mertem rá nézni... nem írom le miért, mert olvassa a blogot. De a nők... a nők értik :) Nem is biztos tudjátok kiről van ám szó (persze akiről van az tudja :)) ). Hol is kezdjem... művész... hosszú hajú, barna, nagy... mély... szép szemei vannak...
Kettő óra tizenöt perckor találkoztam vele... és négy óra előtt öt percig együtt voltunk... és a múzsájának nevezett... nem szóban, hanem írásban. Egy kötet... egy verses... az előszó... és én.... áhhh.
Rám gondol, érdeklem, tetszem neki, és én... és ő... és áhh.
Azt hiszem, hogy... ööömmm.... izééé, hogy talán... hogy ő... és szerintetek? :) Ugye? Akkor jó :) Lészen hát frissítve a blog kérésére drága Idegen :) Legközelebbi találkánk holnap lesz, az utáni pénteken, az utáni remélem még vasánap. azutáni remélem hétfőn, de a kedd, a kedd az a biztos :)

Hallgassunk muzsikát. Nem Holdfény Szonáta, de remélem azért tetszik majd :) (jelenlegi kedvenc)

1 megjegyzés:

  1. Holnap, péénteken, vasárnap, hétfőn, kedden, és tovább. Biztos lehetsz benne. Nem rajtam fog múlni. :) Amit írtam és mondtam, az nem vicc volt. :)

    VálaszTörlés