2010. november 19., péntek

És lőn...

mondhatnám világosság, de akartam volt mondani egy rendszeres olvasó :D Köszönöm Balázs.
Már járunk... vagy mi. Már az is fejtörést okozott, hogy rájöjjünk melyik nap indultunk úgy isten igazából. Akárcsak ahogyan a padválasztás sem volt könnyű eset.
Félre a tréfát... voltunk együtt bulizni is. (Remélem nem vettem el a kedvét a bulizástól egy életre). A hétvégét külön töltjük... de alig várom már a vasárnapot. Hogy láthassam. Érezhessem megint, újra, hogy van aki még szeret engem :) Mert Ő szeret... biztonságot nyújt... tökéletes. Táncolt velem. Mindig visszaemlékszek a csütörtök estére, amikor megesett ,hogy táncolt :) Annyira édes volt. Azt hitte őt nevetem ki. De csak annyira boldog voltam... Szeretlek... Ma kikísért az állomásra. Megvárta, míg elindul a vonat... mert ha elindul a vonat, a szívem majdnem megszakad.. :)) Nálam van a gyűrűje is. Azt jelképezte számára, hogy mögötte áll a családja, mégis egyedül van. De már nincs :) Itt vagyok neki Én. Hiányzik...



Csakmert láwos hangulat van :) Remélem jó volt a buli! :) <3

6 megjegyzés:

  1. Minden percét élveztem, hiszen veled lehettem. Nagyon hiányzol. Ne hidd, hogy az én szívem nem szakadt meg. Ha ma reggel felkelsz, gondolj arra, hogy már csak 1 éjszakát kell átaludnod, és megint magamhoz ölelhetlek, megcsókolhatlak, és láthatjuk egymást. Amikor veled vagyok, olyan érzés fog el, amit még sohasem éreztem. önfeledt, és boldog vagyok, elfelejtem azokat a problémákat, amiket soha, senki nem tudott elfeledtetni velem. Szeretlek. És nagyon hiányzol.

    VálaszTörlés
  2. Nocsak, Rouge barátom...csak nem otthonra leltél végre? :)

    VálaszTörlés
  3. Csak remélhetem Barátom. De úgy tűnik, hogy igen. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sok boldogságot Nektek! Érzem, hogy ez egy új kezdet, egy egészen más világ ;).

    Barátsággal: Jude ;)

    VálaszTörlés
  5. Köszönjük a baráti szavakat :)
    Felelőtlenül: M.T.

    VálaszTörlés