2010. december 10., péntek

Hm.. unom a káoszt, unom a rendet. unom a zajt, s unom a csendet..

Nah jólvan. Szóval nem számolom hanyadjára hallgatom meg ezt a nagyon vicces és vidám számot. Olyan sírhatnékom van. Mindenki szomorú körülöttem. Olyan furcsák. Vagy én vagyok furcsa? :-/ István bácsi... a művész bácsi, aki nyárra el akart hívni modellnek... szomorú. egyedül érzi magát. Mit kell ilyenkor csinálni? Hagyni, hogy egyedül eméssze magát, vagy úgyis hogy megtagadja a segítségemet, csak beszélgetni vele, csak keresni? Nem tudom hagyni Őt. Nem helyes.
A hétvégén Miskolcon néztünk meg egy színdarabot. Gyönyörű volt. Egy zsidó lányról szólt. Aztán kiderült, hogy mégsem zsidó. De amikor annak hitték, akkor nem hagyták ,hogy a fiú felesége legyen. Csak azért ami... szomorú, de ilyen van. Sajnos. menyasszonytánc a címe, és mondhatom Miskolcon valami fantörpikus előadásban volt részem.
Jövőhéten pénteken a Kézenfogva Alapítvány adománygyűjtő koncertjére fogok utazni Budapestre az iskola vezetőségével, és Kavecssal, a DÖK elnökkel. Nagyon várom. Azt se tudom mit vegyek fel.. :D
Egyébként Kavecs meg akarja ismételni nyáron a november 16-i Tolerancia Napos rendezvénysorozatot. Több mókával. Olyan majális feelingű dolog lesz. Nagyon érdekesnek ígérkezik. Most szeretne beszervezni a DÖK-be, én pedig készségesen szerveződöm :)
A válogatás album készítése a kedvenc zenéimből nem egyedi ötlet. István bácsitól vettem szabadon. Gondolom nem haragszik meg érte. A zeneitársam ő :) Sok zenét ismer. Főleg azokat, amiket szeretek :D

legyen hát most akkor egy ilyen közös kedvenc, nekem az első Quimby nótám, amit hallottam:

2 megjegyzés:

  1. Csak Neked, csak most, csak itt, csak mert:
    http://www.youtube.com/watch?v=d2Jm44Bo200

    VálaszTörlés
  2. Nagy Quimby hallgató vagyok, ígyhát ez sem maradhatott el a kedvenceim sorából, de köszönöm :) És örülök ,hogy van még aki hallgatja őket :) És köszönöm, hogy "követsz" :))

    VálaszTörlés