2010. december 31., péntek

Narco Polo - Fellegajtó nyitogató

8 megjegyzés:

  1. Ez valami istentelenül jó... Oo
    Nincs valahol valami letölthető anyaguk? (csak mert én nem találtam)

    VálaszTörlés
  2. Ők már feloszlottak, az új együttes neve, amiben szintén ez a leányzó énekel: Herczeg Flóra és a veszelka kommandó

    VálaszTörlés
  3. Tudom, hogy feloszlottak, de nekem még Narco Polo felvétel kéne, az új kompánia elvileg már másféle muzsikát csinál... ^^

    VálaszTörlés
  4. Kicsivel több gitár és dob játszik a zenében, de nem nagy változás szerintem. A régi felállás koncertjére tinilánykaként ingyen beszambáztam, max tízen voltunk egy nyílttéri majálison egy poros faluban :) Nem hiszem hogy futotta volna albumra. De ha mégis, akkor azt a hétvégén meglelem, és majd rádkiabálok. :)

    VálaszTörlés
  5. Ilyasviel kedves... Most kiabálok. hogyan kéred az albumot? :))

    VálaszTörlés
  6. Egyébként nyugodtan mehet az ilyasviel.blog@gmail.com címre.
    És köszönöm:)

    VálaszTörlés